Sports

ٹائیگرز کی اب تک صرف ایک کامیابی Tigers ki abtak sirf ak kamyabi

.....محمدفرقان بھٹی.....
بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ نے پاکستان کے خلاف کرکٹ سیریز کے لیے مکمل شیڈول کا کر دیا ہے ۔ شیڈول کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم بنگلا دیش کے خلاف تین ایک روزہ ، ایک T20اور دو ٹیسٹ میچز پر مشتمل سیریز کھیلے گی ۔ سیریز کا باقاعدہ آغاز 17 اپریل سے ہو گا جب دونوں ٹیمیں ایک روزہ میچ میں ایک دوسرے کے مد مقابل ہوگی ,سیریز کے تمام ایک روزہ میچزشیر بنگلہ نیشنل ا سٹیڈیم، میرپور میں ہی کھیلے جائے گے جب کہ واحدT20 میچ بھیشیر بنگلہ نیشنل سٹیڈیم میں ہی کھیلا جائے گا ۔ سیریز کا پہلا ٹیسٹ میچ28 اَپرَیل کو شیخ ابو ناصر اسٹیڈیم، کھلنا ، جب کہ اور آخری ٹیسٹ میچ کھیلے کے لیے دونوں ٹیمیں شیر بنگلہ نیشنل ا سٹیڈیم، میرپورواپس آئیں گی۔ 

اگر تاریخ پر نظر ڈالی جائے تو پاکستان اور بنگلہ دیش کے درمیان پہلا ایک روزہ میچ 31 مارچ ، 1986 کو ڈی سویسا اسٹیڈیم، سری لنکاکیمقام پر کھیلا گیا تھا ۔ یہ میچ 1985-1986 جون پلیئر گولڈ لیف ٹرافی کا کا دوسرا میچ تھا جہاں پاکستانی بولرز نے بنگلہ دیش کو 94 کے اسکور پر ڈھیرکر دیا تھا اور آرام سے یہ میچ جیت لیا تھا۔ اِس جیت میں اہم کردارسوئنگ کے سلطان وسیم اکرم کا تھا جنہوں نے 9 اوورز کے بدلے 19 رنز دیئے اور چار شکار بھی کیے ۔ اِس جیت کے بعد پاکستانی ٹیم کا بنگلہ دیش کے خلاف ا چھا تال سیٹ ہو گیا ، لیکن 1999 کے ورلڈ کپ کے اہم میچ میں ٹیمبنگلہ دیش نے پاکستان کو یک طرفہ میچ میں شکست سے دو چار کر دیا تھااور یہ بنگلہ دیش کی پاکستان کے خلافکسی بھی فورمیٹ میںاب تک کی واحد کامیابی ہے ۔ پاکستان اور بنگلہ دیش کے درمیان اب تک 32 ایک روزہ میچز جا چکے ہیں جن میں 31 بار پاکستان جیتا اور صرف ایک بار بنگلہ دیش ٹیم جیت حاصل کر پائی ۔ ایک روزہ میچز میں آخری بار پاکستان 2014 میں بنگلہ دیش کے آمنے سامنے ہو ا تھا جہاں بازی پاکستان نے ہی ماری تھی۔ 

اگر بات کی جائے ٹیسٹ میچز کی تو پاکستان اور بنگلہ دیش کے درمیان آج تک آٹھ ٹیسٹ میچز کھیلے جا چکے ہیں اور تمام ٹیسٹ میچز میں پاکستان کرکٹ ٹیم ہی جیتنے میں کامیاب ہوئی ۔ آخری بار یہ دونوں ٹیمز 2011 میں ٹیسٹ میچز میں آمنے سامنے آئی تھیں ۔T20 کرکٹ کا ریکارڈ بھی کچھ مختلفنہیں ہے ۔اب تک پاکستان اور بنگلہ دیش سات T20 میچز کھیل چکے ہیں اور ہر بار بازی پاکستان نے ہی ماری ۔ ان تمام ریکارڈز کے مطابق تو پاکستان کرکٹ ٹیم ہی آئندہ سیریز کے لیے مضبوط حریف لگ رہی ہے لیکن یاد رہے اب پاکستان کو ایک نئے کپتان کے ساتھ کے خلاف میدان میں اْترے گی اور بنگلہ دیش کرکٹ ٹیم کی موجودہ فارم بھی اچھی ہی چل رہی ہے ۔ 
Previous
Next Post »

Thank you for your comment! If it contains links, your comment will be moderated. If you're looking for technical support, please see the FAQ's, our blog or contact the original author. ConversionConversion EmoticonEmoticon